Mutluluk Nedir?

Aslında uzun bir süre yazmayacaktım…ama benim sevdiğim şeylerden kolay kolay vazgeçmediğimi geçemediğimi siz de biliyorsunuz artık ✋😊 Güzel müzik güzel kahve bir araya gelince hele bir de yeni yıl arefesi yazıyı erken çıkaralım dedik (?).
Aman da ne güzel zorla bitirdim 2015i…zaten gelişini de sevmemiştim…bir samimiyetsizlik vardı. Ben samimiyeti de samimiyetsizliği de gözünden tanırım. Bir şeye ısınamamışsam bilin ki dünya yok olsa yine ısınamam…Bazen de ne kadar sıcaklık hissetsem de kimi anlar o sıcaklığın içine bir buz düşer…bilirsiniz işte nasıl olacağını….işte 2015’e öyle girmiştim. 2015 i öyle böyle bitirmişim. 2015tekiler de öyle bitmiş…gitmiş…yitmiş…

Bu sıra her platformda birtakım dilekler diliyorum….Herkes de benim için bir Chuck Bass diliyor…eee uzun süre yalnız olunca 😎 Mühim bir dilek tabi acilen gerçekleşmesi lazım…evde kaldık çünkü (!) Hayret bir şeyiz milletçe hem de 😄 Benim bir dilek listem var tabi kimse bilmiyor ‘2016 resolutions’ buradan oraya Çin Seddi oldu 😒 Sonra yırttım attım kağıdı! Manyak mısın ya dedim 😄 Bu kadar şey bir yıla sığdırılır mı, sordum kendi kendime “Gizem! Kendine dürüst ol ! 2016’dan ne diliyorsun?” Çok düşünmeden şu geçti aklımdan..

“mutlu olmak”..

Kimle, nasıl, ne şekilde mutlu olacaksam öyle olsun..ne çalışarak ne okuyarak ne üreterek mutlu olacaksam o işi yapayım. Kimlerle arkadaş olup sohbet etmekten mutluluk duyuyorsam o kişiler olsun 2016’da yanımda..Ne yaptığımda daha önce neyi yapıp mutsuz olduysam onun tersini yapmaya ve zamanında mutlu olacağımı bilsem de yapmadığım şeyleri yapmaya karar verdiğim yıl olsun 2016….Kısacası 2016 ‘mutlu’ olduğum bir yıl olsun artık..sizce de koskoca mutsuz bir yılın ardından bunu hak etmiyor muyum artık..

xoxo ♥

Leave a Reply

