Bazen Sadece Biter!

Hepimiz hayatımızın farklı dönemlerinde farklı insanlar tarafından haksızlığa uğradığımızı hissederiz…
Önce üzülür sonra da özeleştiri yaparız bir yerlerde hata mı yaptık diye…
Belki yapmışızdır…

Belki çok değer vererek..Çok önemseyerek..Çok kafa yorarak..

Mesela çok önemli bir yolculuğunuzda bir çok insanı bekletip doğum gününü kutladığınız gün…Mesela azıcık kalan gününüzü o kişiyle geçirmek için harcadığınız zamanlar…Doğum günü organizasyonlarını daha günler önceden planladığınız günler…En kötü gününde kendi zevkinizi ve mutluluğunuzu bir kenara bırakıp sırf onunla ilgilendiğiniz, omzunuzda ağladığı dakikalar…Kızdığı insana kızdığınız, nefret ettiği insandan nefret ettiğiniz, sevdigi önemsediği insanları düşünmeden hayatınıza dahil ettiğiniz anlar…Sizi önemsemediğini fark ettiğiniz anlarda bile önemsemediğiniz, kötü düşünmediğiniz anlar…Ve en önemlisi sizin onu sevdiğiniz önemsediginiz kadar onun sizin için böyle seyler hissetmediğini fark ettiğiniz, sırf uzakta olduğunuz için önemli olmadığınızı vurguladığı anlarda bile artniyet beslemediğiniz zamanlar…
İşte en büyük hatayı o anlarda yaptınız!

Sonra ne mi oldu? Bir şeyler değişti…Sevginizin, vaktinizin, iyi niyetinizin, ağzınızdan çıkacak cümlelerinizin, saygınızın çok degerli olduğunu anladınız…ANLADIM…

ARTIK NE Mİ İSTEMİYORUM!

*Sosyal mecralarda kişiliğime hakaret eden, laf sokan, ağzımdan çıkan cümleleri bana karşı kullanan arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Hayatın kendi etrafında döndüğünü sanan sürekli sevilmek isteyen ama sevmeyen arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Çocuk gibi her tartışmada sizi terk edecek hissiyati yaşatan arkadaş/sevgili istemiyorum!

*En mutlu günümde yanımda olmayan, başarılarımı kutlamaya aciz arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Her türlü kötü gününde yanında olup, her türlü desteği verip, saatlerce dertleştigim ama ufacık bir sorunumda dahi dinlemekten aciz, buluşup dertleşmekten aciz arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Sadece kendi menfaatlerini gözeten bunun dışında size değersiz bir eşyaymış gibi hissettiren arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Neşeli bir şekilde bir şey anlatırken umursamayıp çok vaktim yok müsait değilim sonra konuşalım diyen arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Arkamdan konuşan hatta dedikodumu yapabilen, beni başkalarına kötü gösterip kendini haklı çıkarmaya çalışan arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Bir özel günde bir aramayı bir mesajı bile unutacak kadar önemsemeyen arkadaş/sevgili istemiyorum!

*Her seferinde üste çıkıp hatayı asla kendinde aramayan, bir şeyleri yapmak yerine hep yıkıcı olan arkadaş/sevgili istemiyorum!

Böyle bir arkadaşınız mı var ya da sevgiliniz…Bitiyor mu bir şeyler…Bitirmek mi istiyor…Ya da…
Zorluyor mu sizi…Yoruyor mu…Değersiz mi hissettiriyor…Kırıyor mu…O zaman bırakın bitirsin…O zaman bırakın bitsin!

Varlığıyla ne kadar vuku bulmuştu ki hayatınızda zaten…Ne kadar çabalamıştı ilişkiniz için. Ne kadar üzülmüştü sizin için. Vaktini ne kadar harcamıştı size hayatındaki diğer insanlarla kıyasladığınızda. Ne kadar dahil etmişti ki sizi hayatına! Peki siz niye ediyorsunuz hala….Bazen sadece biter…Çok da şey yapmayın bence….

xoxo…

Leave a Reply

