Modern Zamanlarda Aşk Yorulmuş mudur? |Bölüm 1

İşten çıkıp eve dönmenin saatler sürdüğü büyük şehirlerde yaşayan insanlar bilirler…Çalışırken yorulmaz-sanız bile yollarda yorulur bitap düşersiniz. Öyle bir an gelir ki çilekeş olursunuz..yorgunluk gerginliği, gerginlik agresifliği, agresiflik ilgisizliği doğurur..Eve döndüğümüzde bir şey yapmaya mecalimiz ve isteğimiz kalmaz..Hatta öyle bir noktaya gelir ki evde bulunan aile, eş, kız/erkek arkadaşa içten bir selamı vermek bile ‘büyük iş’ olur. YORGUNUZ çünkü….Çünkü yorgun olmak her şeye mubah! Araştırma yapılsa bu sebeple biten ilişki yüzdesi tahminimce hatır sayılır rakamlara ulaşır. Bize her türlü fırsatı sunan modern hayat, farkında olmasak da aslında hayatlarımızı neşemizi elimizden alıyor. Trafik, kalabalık, çileden çıkaran insanlar, dünya ülke gündemi ve daha bir çok sebep mutsuz, sıkıcı insanlar haline getiriyor bizleri. Peki bununla nasıl baş etmeli, bu kaosa sürüklenmemek için neler yapmalıyız? Biliyorum kurallar hoşunuza gitmiyor ama uzmanlar, ilişkilerdeki bağları kuvvetlendirmenin ve modern hayatın anti-cilveleriyle başa çıkmanın koyacağımız bazı kurallara bağlı olduğunu söylüyor..Ama ben o uzmanların söylediklerini yazmayacağım merak edenler açsın okusun Google amca hepsini sunuyor..ben yapmadığım için pişman olduğum, sonradan keşke yapsaydım belki farklı olurdu dediğim, yapıldığını gördüğümde vay be dediğim ‘sözde kural’ ama bence ‘altın anahtar’ olan aşağıdaki durumları yazacağım…Yaparsak neler kazanacağımızı yazmayacağım ve yapmazsak neleri kaybedebileceğimizi siz biliyorsunuz….

İşten çıktınız yorgunsunuz…yok yolda trafikte bir adamla kavga ettiniz…aman da yağmurda ıslandınız…patronunuza sinirlendiniz…aileniz canınızı sıktı…arkadaşınız tepenizin tasını arttırdı…sevdiğiniz takım oyunu kaybetti…sonra siz eve geldiniz sevdiğiniz kadına/adama sarılıp nasılsın demeden tüm öfkenizi tam oraya bıraktınız evet evet oraya o insanın kucağına…noooldu..ben söyleyeyim PATLADINIZ 😎

Peki ne yapıyoruz…..

1. Hep yorgunuz…kronik olarak yorgun olmaya programlanmışız geçtim, yorgunluktur geçer. Trafikteki adamla kavga edin de demeyeceğim tabii derin derin nefes alıp haklısın kardeşim diyip yolunuza devam edin, ölmezsiniz. Gülüp geçersiniz o kahrından ölür çünkü istediğini vermediniz. Gidince bir duş alıp, ıslanan kıyafetlerinizi değiştirirsiniz. Patronlar sinirlenmek içindir. Bir probleminiz varsa patronunuzla konuşun kimse sizin iş ilişkilerinizin yarattığı gerginliği çekmek zorunda değil. Kısacası probleminiz kimleyse onla çözmeye çalışın ya da problemlerinizi uygun bir dille anlatın karşınızdaki kişiye ve sakin bir şekilde dertleşin.

2. Çok gerginiz eve dönüyoruz…DÖNME sahile falan git biraz hava al 😒 Bol oksijeni çek içine en iyi rahatlama yolu ‘temiz hava’ dır. Varsa elinin altında dinlendirici bir müzik onu da aç rahatla…rahatla, ve eve öyle git. Gidince de gülümse ve ‘nasılsın sevgilim’ de!

3. Kızgınsınız..belki yukarıda anlattığım sebeplerden biri için…belki başka bir sebep için kendinize ya da kız/erkek arkadaşınıza ya da evde birlikte yaşadığınız herhangi birine… Unutun…Evet evet daha önce unuttuğunuz belki bin küsür şeyden biri olacak bu ya da 1001inci son damla….asla bilemezsiniz…Elbetteki konuşmanız problemlerinizi dile getirmeniz gerekiyorsa yapacaksınız ama sakinken…kızgınken değil.

4. Öfkeden çılgına döndünüz 😄 ben arada dönüyorum 😒 geliyorlar yani 😎 gelmeyen yoktur 😌 yalan söylüyordur 😈 Çıkarın kağıdı kalemi her türlü şey serbest (siz anladınız onu) yazın çizin karalayın ve buruşturup bekleyin (kağıdı atmayın) ve rahatlayın…sonra açın ve okuyun yazdıklarınızı…fatal error verdin dimi😎 işte yazmasaydın muhtemelen söyleyecektin…kim bilir karşındakini ne kadar kıracaktın üstelik eline hiçbir şey geçmeyecekti buruşan karşındakinin kalbi olacaktı. At şimdi o kağıdı….yırt ve at!

5. Şimdi daha enteresan bir şey söyleyeceğim. Karşınızdakinin gergin olduğunu görüyorsanız bulaşmayın. Bekleyin o hazır hissettiğinde sizle iletişim kursun. Siz zorla kurmaya çalışırsanız yukarıda bahsettiklerimden biri mutlaka olur. Bazı insanlar gerginken kendini bu şekilde belli eder ki benim en sevdiğim insan tipidir nettir. Der ki “suskunum, gerginim, beni benimle bırak.”

Bırakın iç dünyasında versin savaşını, dinlensin ruhu, işinin yorgunluğunu şöyle biiiir atıversin. Siz de o arada, bir yorgunluk kahvesi yapıverin…birazdan kahvenin kokusuna gelir, seviyorsa tabii☕

Bazı yazılar asla klişesiz olmaz.

Bayanlar için küçük sırlar‘dan: Bir adam eve geldiğinde hiçbir şey söylemeden doğrudan TV’nin PC’nin başına geçiyorsa ( olmaması gereken davranışlar no.1 ama bu bu yazının konusu değil) bilin ki gergin! Gergin değil ise…o zaman öküz…yol verin gitsin…gergin ise 😳 onu onunla bırakın hanımlar o küçük dünyasıyla baş başa kalsın deşarj olsun. Siz de gidin kitap okuyun 📖

Beyler için küçük sırlar‘dan: Bir kadın daha kapıdan girerken söylenip duruyorsa, muhtemelen bir şeye kızgındır. Kuaförde çıkar çıkmaz bozulan fönü bile olabilir. Siz olabilirsiniz. Olamayabilirsiniz de 😎 Bunu düşünmeyin tartışmaya girmeyin cevap vermeyin…bir çok kadının deşarj olma yöntemidir söylenmek dikkat edin konuşmak değil konuşmuyor çünkü yani sizin cevabınızı beklemiyor niye kasıyorsunuz gidin başka işlerle meşgul olun. Zaten olgun bir kadın, sizle bir problemi varsa bunu sizle paylaşır (daha başka yollarla ama bu bu yazının konusu değil). Kadının deşarj olduğunu ve tehlikenin geçtiğini nasıl anlarsınız şöyle : Eee tatlım günün nasıl geçti smile smile kiss😎

Ah modern zamanlarda aşk yorucu mu bence yorucu mesela ben aşkı yazarken bile yoruluyorum bazen…yaşamak kim bilir nasıl zordur hem de ‘bu zamanda’…Aşk yorulur..üzerine titremez-sen…emek vermezsen…daha çok yorulur…yoruldukça tükenir…Neydi o şarkı..

Modern zamanlarda aşk yorulmuş mudur bu mudur…

Yanıp sönerken ne güzeldi…ne güzeldi…ne güzeldi…

Kayıp giderken ne güzeldi… ne güzeldi…ne güzeldi…

AŞK…..AŞK….AŞK…

Nil Karaibrahimgil’e sevgilerle🎈

Xoxo

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s