Gerçek aşk nedir?

Gerçek aşk, umarsızdır.

Gerçek aşk, birbirinin sesini duymadan tek bir gün geçirememektir.

Gerçek aşk, ilk gün duyduğun heyecanı 10 yıl sonra da duyabilmektir.

Gerçek aşk, dokunduğunda başının dönmesidir.

Gerçek aşk, zorlamalardan uzak olan aşktır.

Gerçek aşk, cesarettir.

Gerçek aşk, merak etmektir.

Gerçek aşk, umursamaktır.

Gerçek aşk, gülümserken gözlerinin dolmasıdır.

Gerçek aşk, son’u hiç düşünmemektir.

Gerçek aşk, onun senin için yaratıldığını bilmektir.

Gerçek aşk, üzerine titremektir.

Gerçek aşk, hem en yakın arkadaş hem de aile olabilmektir.

Gerçek aşk, onun sevdigi şeyleri sevmektir.

Gerçek aşk, onun mutlu olduğu şeylerle mutlu olabilmektir.

Gerçek aşk, en kötü gününde elini tutabilmektir…ya da hissetmek…

Gerçek aşk, 1 olabilmektir.

Gerçek aşk’ı bulmak zordur. Bulduğunu anlamak zordur. Elinde tutmak zordur. Hep beklersin, hep olmaz….Hep bekledim…Hep olmadı…Ama ben beklerim…Sabırlıyım…Sonsuza dek süreceğini bilsem yine beklerim…Yıllarca bekleyip bir hafta o ‘gerçek aşk’ı yaşayacağımı bilsem yine beklerim…Çünkü ben…

…Gerçek aşka inanıyorum…Dünyada inanılacak en güzel şeye kendime inanıyorum…

Gerçek aşk’ı arıyorum…Komik..tuhaf..sevgi dolu..şaşırtıcı..kışkırtıcı..tutkulu..garip..şiddetli..

…Birbiri olmadan yaşayamayan bir aşk..

Ve biliyorum ki oralarda bir yerlerde böyle bir aşk var…

‘Abso-fucking-lutely’ there is true love in this world….

xoxo..

Leave a Reply

