Happy Birthday Not to You Yes to Us 🎂

Şimdi nereden başlasam ki acaba ben şu fani ömrümde çok fazla mektup yazmamışımdır yazmışsam da aşk mektubu falan olmuştur ergen zamanlarda 😔 Ama ilk kez bir arkadaşım, dostum dert ortağım… mutluluk kaynağım… Oralarda bir yerlerde hayatımda böyle birinin olmasının verdiği mutluluğu en derinde hissettiğim biri için ilk kez yazıyorum.. Ve biliyor musunuz bugün onun DOĞUM GÜNÜ….Ve başlıkta da söylediğim gibi iyi ki doğdu değil iyi ki bizim için doğdu…Ve iyi ki var..O zaman müsaadenizle ben açık mektubuma başlıyorum 💛 xoxo

Hellloooo..Ne oldu 24’ü de mi bitirdik premses😒 Tam 6 yıl oldu sen hayatıma gireli 😇 Yavaş yavaş tanıdık birbirimizi yormadan kasmadan girdik birbirimizin hayatlarına…Tabi bazen anlaşmazlıklar oldu mu oldu ama biz hep daha güçlü çıktık 💪 Çünkü ikimiz de biliyorduk aşk gibi dostluk da kolay elde edilmez! Çabalamak gerektiğini…iyi günde kötü günde hep bir arada olmak gerektiğini….asla sır saklamamak gerektiğini dostluk için samimi olmak gerektiğini ikimiz de biliyorduk….

Şimdi daha da ciddi olmak istiyorum…ama korkma bir yerden saçmalayıp güldüreceğime de eminim hehe 😛

Ecem…

Tıpkı geçen zamanlarda olduğu gibi ama belki daha yakın…

Bugün…yarın…

Elimden geldiği her an…

Başın her sıkıştığında…

Ağlamak isteyeceğin omuz, kahkahalarını duyurmak istediğin kulak olacağıma söz veriyorum!

Yüksek yüksek tepeler çalarken…

Gerçek aşka adım attığın ilk an…

Evlendiğinde…

İlk çocuğunun elini ilk tuttuğun an…Ve sonrakilerde de tabi 🐒

Tıpkı o gün gondolda benim için konuştuğumuz şeyi sen yaşarken…

Belki hayattan bunalıp tüm sorumluluklarından kaçmak istediğin o anlarda…

Ben daima burada olacağım…Bir telefon ucunda…bir bilet sonunda DAİMA…!

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN PRENSESİM ❤ NİCE MUTLU SENELERE MUSMUTLUUUUUUUU🎈🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉

Leave a Reply

