Başlıksız Yazı 🙌

Yeni yıla girmeden kocaman bir temizlik yaptım hayatımda…aslında uzun zamandır yaptığım bir şeydi 💁 uzun soluklu bir temizlik…Ve dedim ki kendi kendime: Alma şöyle insanları bir daha hayatına ! Diyorsun ki nereden bilebilirsin ki? Biliyorsun..görüyorsun..fark ediyorsun bazen etmezden geliyorsun..Gelme! Gör! Fark et! Seni kullanmaya çalışanları…seninle ilgileniyormuş gibi yapanları ama aslında umurunda olmadıklarını, seviyormuş gibi yapanları ama sevmeyenleri, ruhunu kemirenleri, iyi niyetinin damarına basanları def et hayatından bir daha almamak üzere..Arın tüm kötü insanlardan..bencil kimselerden..kendi menfaatini her şeyin üzerinde tutanlardan..!

Ben de öyle yaptım işte..Fark etmeye başladım..yalanlı dolanlı, tutarsız insanların hayatımızı ne kadar işgal ettiğini ve kirlettiğini! 2016 yılı işte benim için 25 yılımın temizliği oldu..Silip attım hayatımdan ruhumu kirletenleri…Ve bir saniye dahi pişman olmadım..Sadece kızdım kendime ‘neden bu kadar geç kaldın ki diye..?’

Ve..zamanında kim çıkıp gitmek istemişse de iyi ki yapmış! Bazen sizin yapamadığınızı karşınızdaki kişi yapar..Siz üzülürsünüz belki ama üzülmeyin 😉 Sonra sonra anlıyorsunuz ‘hiçbir şey kaybetmemişsiniz’ !

Hala ruhunuz darlanıyorsa….hala bir şeyler içinizi sıkıp huzursuz ediyorsa sizi, temizlik zamanınız gelmiş demektir 🎈Ertelemeyin…bugünden başlayın! Hatta 2017’ye az insanla ama doyasıya huzurla girin…çünkü şimdi yapmazsanız bir gün yapmak ‘zorunda’ kalacaksınız – çünkü eninde sonunda –Gerçek olanlar kalır…yalanlar dolanlar yol alır 📎

Xoxo

2 Comments Add yours

  1. bedo says:

    Müthiş, resmen duygularım dile gelmiş…

    Like

  2. Teşekkürler 🎈 Böyle duygular yerine daha güzel şeyler hissedeceğiniz bir yıl dilerim..

    Like

Leave a Reply

